"Cashzine - Aplikasi Buat Duit Percuma Terbaik Yang PERLU anda miliki"

Cara Buat Duit Dengan Aplikasi Cashzine: Peluang Jana Side Income lebih RM100 Dalam Sehari Melalui Aplikasi Cashzine. (Scroll ke bawah untuk bukti pembayaran terkini daripada Cashzine

Cordyceps:Herba luarbiasa dan apa kehebatannya?

Pernahkah anda mendengar Cordyceps? Atau anda pernah melihat? Mungkin tak pernah dengarkan... Dan tak pernah lihat pun. Sama jugalah macam saya. Saya cuba ceritakan serba sedikit tentang Cordyceps ni. Walaupun bagaimanapun saya cuba fahamkan anda semua mengenainya samada dari tempat asal ataupun khasiat Cordyceps ini.

Cara Mudah Jadi Youtuber Terhebat

Ketahui cara bagaimana untuk menjadi Youtuber. Video yang senang difahami dan penuh dengan semua info yang perlu sebagai Youtuber. Dari asas kepada SEO, teknik Viral, Fb ads serta Mengandungi Teknik dan Rahsia Youtuber yang memiliki JUTAAN Subscriber..

Wanita kelihatan anggun dengan Hasanah Lipmatte

90% pengguna GEMBIRA dan TERUJA dengan Hasanah Lipmatte. Dah jadi trending bagi wanita abad ini. Bukan setakat mencantikkan bibir si pemakai malah dapat menaikkan keyakinan anda sepanjang hari.

9/10 Rezeki Perniagaan: Dari SOLOpreneur ke ENTREpreneur menjadi GLOBALpreneur

Cara Mulakan dan Kembangkan Perniagaan Ke Tahap Yang Lebih Tinggi Dengan Modal Minima.


 


Memaparkan catatan dengan label Farra Inalis. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Farra Inalis. Papar semua catatan

Isnin, 13 Jun 2022

“Walupun Free Hair Tak Bermakna I Jahat, Boleh Bertaubat Bila Tiba Masanya” – Isteri Caprice


 Isteri kepada penyanyi rap, Caprice iaitu Farra Inalis mengambil pendekatan untuk tidak melenting dengan kecaman yang dilemparkan terhadapnya.

Menerusi satu perkongsian di Instagram, Farra berkata dia tidak dapat memuaskan hati semua orang serta percaya segala kecaman netizen memberi manfaat kepadanya termasuk publisiti secara percuma.

“Nak puaskan hati manusia? Sampai kiamat pun memang tak mampu.. kenapa Elis nak melenting kalau orang caci maki atau nak comment bukan2 sedangkan mereka sedang memberi benafit dekat i tanpa mereka sedar.

“Viral, buatkan i lagi tambah followers and lonjakkan sales i . Untung free marketing.
bukan i mintak, diaorang sendiri yang volunteer nak tolong,” tulisnya.

Kata Farra lagi, orang ramai tiada hak untuk menjatuhkan hukum kerana dosanya adalah urusannya dengan Tuhan dan akan bertaubat apabila tiba masanya nanti.

“Walupun i free hair.. tak bermakna i jahat .. I berdosa urusan i dengan Allah , i boleh mintak maaf & bertaubat bila tiba masanya..

“I dengan suami itu urusan antara kami , tak perlu nak tolong remind me “kesian suami tanggung dosa” helloo , he knows who’s he married with. Korang sesama manusia tak berhak nak menghukum, pilihan masing2,” katanya.

Dalam pada itu, Farra menganggap individu mengecamnya sekadar mahu menumpang populariti atau mungkin sedang kesunyian sehingga berbuat demikian.

“For me, all those negative comments i anggap mungkin makcik or pakcik bawang need attention atau nak tumpang glamour kat comment, biarkan lah… kesian hidup sunyi sangat, takde benda best kan?

“Mungkin dengan fitnah/hina orang boleh buat dia rasa bahagia. I busy tak sempat nak baca semua, kalau terbaca pun buat tersenyum sorang-sorang,” katanya.

-rotikaya.com