Khamis, 24 Disember 2020

Siti Kasim kantoi muatnaik gambar fitnah akhirnya tampil buat permohonan maaf

 


PENGUMUMAN AWAM – MEMOHON MAAF

Oleh Siti Kasim

Saya dengan tulus ikhlas, meminta maaf kepada Hj Joe atas pengeposan yang saya buat 2 hari yang lalu berkenaan ‘Selamatkan Janda’.


Apabila beliau memberitahu saya bahawa gambar tersebut telah di edit, saya menurun gambar tersebut dengan serta-merta.

Saya mengambil gambar itu dari twit yang dibuat oleh seorang lelaki yang mana saya mempercayai bahawa ia benar.

Saya tidak ada keraguan untuk meminta maaf sekiranya saya melakukan kesilapan.

Seperti yang anda semua ketahui, saya sendiri menjadi mangsa dengan gambar yang diedit dan dipanggil nama pelbagai jenis. Saya hanya manusia biasa dan saya membuat kesilapan dengan tidak memeriksa kebenaran foto tersebut.

Sekali lagi, saya memohon maaf kepada Hj Joe dengan kesilapan saya.

Permohonan maaf ini disiarkan di akaun FB Siti Kassim.


ps:tau takut ye


-shahalamku.com

0 ulasan:

Catat Ulasan