Khamis, 17 Disember 2020

Penceramah bebas ditahan cabul lelaki.Siapakah dia?

 MEDIA tempatan hari ini melaporkan seorang penceramah bebas berusia 32 tahun ditahan oleh pihak polis kerana melakukan jenayah cabul terhadap seorang lelaki malam semalam.

Penceramah itu juga dilapor merupakan seorang guru agama ditahan di sebuah madrasah pondok agama di Machang, Kelantan.


Balai Polis Badang
Mangsa membuat laporan di Balai Polis Badang, Jalan Cahaya Bulan, Kota Bharu, Kelantan. Sumber Gambar: Google Map

Berdasarkan siasatan awal oleh pihak polis, kejadian cabul itu berlaku pada jam 1.15 pagi di sebuah hotel di Kota Bharu, di mana suspek dan mangsa yang juga seorang ahli perniagaan berusia 30 tahun dilaporkan keluar makan bersama.

Mangsa dikatakan telah berkenalan dengan penceramah itu sebelum ini di sebuah pasar raya di Kota Bharu, Kelantan sebelum bersetuju untuk keluar makan dua hari kemudian.

Menurut Datuk Shafien Mamat, Ketua Polis Kelantan, sebelum kejadian suspek telah menghubungi mangsa dan mengajak mangsa keluar minum bersama.

Suspek dikatakan bertindak mencium pipi dan melakukan perbuatan lucah yang melampau terhadap mangsa semasa di tempat kejadian.


Menurut laporan Astro Awani, suspek telah bertindak mencabul mangsa dengan mencium pipi dan menggesel kemaluan di peha mangsa dan turut meraba kemaluan mangsa di sebuah hotel di Jalan Pantai Cahaya Bulan, Kota Bharu.

Susulan rasa tidak puas hati dengan tindakan itu, mangsa telah membuat satu laporan polis di Balai Polis Badang, Jalan Pantai Cahaya Bulan selepas kejadian sebelum mendapatkan rawatan lanjut di hospital.

Pihak polis kini sedang menyiasat laporan berkenaan di bawah Seksyen 377D Kanun keseksaan dan suspek direman selama empat hari untuk soal siasat.


Sumber — https://www.milosuam.net/

3 ulasan:

  1. salam semua

    saya tidak mempunyai banyak masa sekarang kerana saya sangat sibuk. tetapi dengan sedikit masa yang saya ada di sini. Saya ingin memberikan cerita pendek dan ringkas mengenai kehidupan saya, saya bekerja dengan bank syarikat bertahun-tahun dengan mudah. ​​yang saya serius percaya semua orang sepatutnya melakukan kerana anda telah dibayar untuk apa-apa yang anda lakukan saya memberikan yang terbaik dan semua..saya tidak mempunyai masa untuk keluarga saya kerana saya bekerja untuk dua syarikat yang berbeza ... tetapi masa yang berbeza..sekali waktu saya diberi percutian di salah satu syarikat di mana saya bekerja. jadi saya hanya bekerja dengan satu syarikat sahaja .. setelah percutian berlalu saya kembali saya tidak pernah tinggal lagi hari ini tidak ada yang berlaku sama sekali sebelum saya kembali saya diganti dengan orang lain, bagaimana apa yang berlaku ketika bertanya tanpa diberi jawapan, saya menangis seperti tidak pernah menasihati rakan-rakan saya seumur hidup saya, saya harus meminta orang awam untuk menuntut syarikat saya kerana saya tidak mempunyai banyak masalah, jadi saya memutuskan bahawa saya akan mencari pekerjaan lain. saya tidak dapat mengatakan pada diri sendiri bahawa semua harapan telah hilang ... saya adalah rakan-rakan yang sukar di syarikat yang tidak dapat menjelaskan mengapa saya melepaskan tugas saya..Jadi kemudian pada hari itu seorang rakan saya melawat, dia sebenarnya bekerja di syarikat yang sama dengan saya. di mana saya melepaskan tugas saya. dia tahu tentang masalah kewangan saya dan dia memberitahu saya mengenai syarikat pinjaman di mana saya sebenarnya boleh mengambil pinjaman dengan sedikit atau tanpa tekanan sama sekali dan dengan kadar minat yang sangat rendah. setelah dia memberitahu saya keperluan mereka, setelah memenuhi syarat itu saya diberikan tetapi pada mulanya saya takut untuk mengambil pinjaman tetapi dia meyakinkan saya bahawa saya tidak akan menyesal ... saya tidak pernah tahu antara jangka masa yang singkat setelah saya menghidupkan semula tugas saya yang saya maksudkan dalam jangka waktu yang sangat singkat, saya menjadi sangat gembira kerana saya merasa seperti orang yang paling bahagia di bumi terima kasih kepada syarikat pinjaman Asmara Hasan ...
    anda boleh menghubunginya melalui E-mel: (asmarahasanloancompany@gmail.com)
    atau whatsapp +1(802)695-0723
    untuk maklumat lebih lanjut anda masih boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: kemalahafeez@gmail.com

    BalasPadam
  2. Hari yang baik untuk semua warga negara Indonesia, nama saya Nurul Yudianto, tolong, saya ingin berbagi kesaksian hidup saya yang sebenarnya di sini di platform ini sehingga semua warga negara Indonesia berhati-hati dengan pemberi pinjaman pinjaman di internet

    Setelah beberapa waktu berusaha mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan terus ditolak, saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman secara online tetapi saya curang dan kehilangan Rp18,7 juta, kepada seorang wanita di saudi arabia dan Nigeria.

    Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan teman saya Nyonya Rika Nadia (rikanadia6@gmail.com) yang kemudian memperkenalkan saya kepada Lady Esther, manajer Cabang dari Access Loan Firm, sehingga teman saya meminta saya untuk mendaftar dari LADY ESTHER, jadi saya Menjerit dituangkan dan dihubungi LADY ESTHER. melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Saya mengajukan pinjaman sebesar Rp250 juta dengan suku bunga 2%, sehingga pinjaman disetujui dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk pengalihan pinjaman, saya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari satu setengah jam uang pinjaman telah dimasukkan ke dalam rekening bank saya.

    Saya pikir itu adalah lelucon sampai saya menerima panggilan dari bank saya bahwa akun saya telah dikreditkan dengan jumlah Rp250 juta. Saya sangat senang bahwa akhirnya Tuhan telah menjawab doa-doa saya dengan buku pinjaman dengan pinjaman asli saya, yang telah memberi saya keinginan hati saya.

    Semoga Tuhan memberkati LADY ESTHER untuk mewujudkan kehidupan yang adil bagi saya, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) atas pinjaman Anda

    Akhirnya saya ingin berterima kasih kepada Anda semua karena meluangkan waktu untuk membaca kesaksian hidup saya yang sebenarnya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa kepada Tuhan untuk melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: (nurulyudianto2@gmail.com) Salam

    BalasPadam
  3. Keajaiban tidak akan pernah berakhir, saya berdoa untuk allah untuk memberkati Nyonya Esther Patrick, saya kehilangan Ewita warga negara Indonesia, saya tinggal di JL.kutisari selatan geng ekonomi No. 13-G, Indonesia. Ibu saya mengatakan kepada saya bahwa dia akan melalui internet dan datang ke publikasi Nyonya Esther Patrick, mengatakan bahwa fasilitas kredit telah memberinya pinjaman kepada masyarakat umum dengan suku bunga sangat rendah 2% persen, Anda dapat menghubungi Nyonya Esther Patrick melalui emailnya: [estherpatrick83@gmail.com].

    Jadi, saya memberi tahu teman saya tentang pandangan meminjam dari Nyonya Esther Patrick, dan dia mengatakan dia tidak akan memberi tahu saya bahwa saya tidak meminjam dari Nyonya Esther Patrick, tetapi saya perlu meminjamkan sejumlah kecil untuk memeriksa apakah perusahaannya adalah perusahaan.

    Jadi, saya bertindak atas sarannya dan menghubungi Nyonya Esther Patrick melalui emailnya: [estherpatrick83@gmail.com] yang diposkan oleh ibu saya, dan saya mengajukan pinjaman sebesar Rp200.000.000. Nyonya Esther Patrick menanggapi saya dan mengirimi saya semua syarat dan ketentuan perusahaannya yang saya baca dan saya menyetujui persyaratannya.Setelah persetujuan permohonan pinjaman, saya menerima pemberitahuan dari bank saya bahwa jumlah Rp200.000.000 dikreditkan ke rekening bank saya dari perusahaan Nyonya Esther Patrick.

    Saya sangat senang dan berbagi kabar baik dengan ibu saya dan teman saya yang menyarankan saya untuk terus maju.Ia menyelesaikan pembayaran kembali pinjaman tersebut pada 07 Juli 2018, dan saya meminta sejumlah Rp550.000.000 yang juga saya terima di rekening bank saya setelah prosedur itu dilakukan.

    Jadi, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk memberi tahu siapa saja yang mencari pemberi pinjaman pribadi di Internet yang pasti akan menghubungi Nyonya Esther Patrick melalui e-mail {ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM}Anda dapat menghubungi saya jika Anda memerlukan bantuan atau Anda ingin bertanya tentang bagaimana saya mendapat pinjaman.Ini email saya: [ewitayuda1@gmail.com]Terima kasih, pengikut saya

    BalasPadam