Khamis, 31 Disember 2020

Gisel Anastasia Mengaku Video Intim Yang Tersebar Adalah Dirinya!

 


Gisel Anastasia, penyanyi Indonesia, mengaku dirinya adalah wanita dalam klip video seks yang tular di media sosial, dan disahkan pihak polis selepas peserta Indonesian Idol musim ke lima itu membuat pengakuan ketika siasatan dilakukan, lapor Kompas.


Gisel Anastasia
Gambar hiasan.

"Saudari Gisel Anastasia mengaku bahawa memang video yang ada itu atau yang beredar di medsos adalah dirinya sendiri," kata pegawai polis Daerah Metro Jaya, Yusri Yunus.

Polis berkata rakaman itu dilakukan pada 2017 di Medan, Indonesia, ketika ibu seorang anak itu masih berstatus isteri kepada aktor Gading Marten.

"Dia mengakui bahawa itu dirinya sendiri dan terjadi sekitar tahun 2017. Di salah satu hotel di Medan," lapor sebuah portal lain memetik kenyataan Yusri.

Yusri berkata, pengakuan Gisel itu sekali gus mengesahkan keputusan ujian forensik oleh ahli forensik dan pakar teknologi maklumat sebelum ini.

Sebelum ini Gisel dan lelaki yang dikenali sebagai MYD merupakan suspek dalam klip video seks selama 19 saat yang tular di media sosial.

Sebelumnya Gisel memang selalu mengelak bahawa wanita dalam video tersebut adalah dirinya.

Namun akhirnya, mantan isteri Gading Marten tersebut mengaku bahawa memang benar wanita tersebut adalah dirinya, dan video tersebut diambil pada tahun 2017 yang lalu.

Gading Marten dan Gisella Anastasia berkahwin pada 2013 dan dikurniakan seorang anak, bagaimanapun mereka bercerai pada Januari 2019.


Sumber artikel: http://www.sentiasapanas.com/

0 ulasan:

Catat Ulasan