Rabu, 13 Mac 2024

BILA A AIDA 'BL4CKLIST' RUHAINIES DARI BERLAKON DALAM PRODUKSI MILIKNYA

 BILA A AIDA 'BL4CKLIST' RUHAINIES DARI BERLAKON DALAM PRODUKSI MILIKNYA

"Saya tidak mahu ambil dia (Ruhainies) berlakon dalam produksi lagi selepas ini. Saya tidak mahu isu dirinya (Ruhainies) didakwa ditangk@p berkhalw@t dengan pelakon Aliff Aziz itu memberi k£san kepada drama atau telemovie terbitan produksi."

Demikian kata penerbit terkenal, Datuk A Aida yang mendedahkan dia sudahpun 'bl@cklist' (senar@i hit@m) pelakon Ruhainies dari berlakon dalam produksi miliknya selepas ini.

Jelas A Aida atau nama sebenar, Zaidah Awang, 54, dia mengambil keputusan itu untuk memberi pengaj@ran kepada artis lain.

Dalam pada itu, A Aida berkata, sepatutnya Ruhainies terbabit dengan penggambaran telefilem berjudul 'Elham Untuk Nian' terbitan produksinya untuk Salam HD @unifitv pada April nanti.

Namun disebabkan sudah di 'bl@cklist', A Aida memberitahu, dia akan mengambil pelakon Bella Astillah untuk berlakon dalam produksinya nanti, bagi menggantikan Ruhainies.

"Pihak produksi juga sudah tetapkan tarikh untuk penggambaran tetapi dia (Ruhainies) belum tanda tangan k0ntrak. 

"Bagi saya isu yang dik@itkan dengannya itu s£rius dan dia terpaksa akur namanya terpaksa digantikan dengan pelakon lain. Bukan Ruhainies sahaja, mana-mana artis yang bermas@lah, saya akan 'bl@cklist'.

"Saya juga mahu menjaga hubungan baik dengan Bella. Saya pun baik dengan Bella dan tidak el0k jika saya ambil Ruhainies berlakon kerana isu yang berl@ku memb@bitkan mereka," ujarnya.

Terdahulu, A. Aida memuat naik hantaran di media sosial miliknya untuk meluahkan perasaan k£sal kepada seorang pelakon yang pernah dianggap pelakon kesayangannya.

"Sebak bila mengenangkan nasib artisku yang tidak putus-putus diberi uj1an. Dan yang paling ku g£ram, artis yang sek0r tu takda orang lain ke nak meng0rat, sorry artis yang pernah menjadi kesayanganku, tidak akan ada peluang lagi untukmu," tulisnya yang turut menyertakan tanda pagar 'bl@cklist'.

#artismalaysia #myartis #santai #BeritaSemasa

Sumber

0 ulasan:

Catat Ulasan