Jumaat, 3 Mei 2024

Misirakyat:Daftar Perniagaan anda sebagai vendor disini Percuma!


Anda mempunyai perniagaan makanan tetapi perniagaan anda tidak berada pada tahap optimum. Dengan kemajuan teknologi maklumat, banyak perniagaan sekarang mengikut rentak "zaman yang tiada sempadan". Jika anda ketinggalan, maka perniagaan anda tidak dapat bertahan dan tidak akan berkembang.

Sesuai dengan kehendak pengguna yang inginkan keselesaan dan pengaturan masa yang bijak, ramai memilih cara pembelian di hujung jari.


Oleh yang demikian, sudah sampai masanya anda berubah dan beralih kepada penggunaan aplikasi penghantaran makanan. Tidak dapat dinafikan terdapat pelbagai aplikasi penghantaran makanan di Malaysia yang sudah bertapak dengan kukuh.
Kesemua aplikasi-aplikasi ini mempunyai matlamat yang sama iaitu memberi keselesaan kepada semua pihak yang terlibat dalam urusan jual beli dan proses penghantaran makanan.

Kehadiran MISI di dalam dunia aplikasi penghantaran makanan bukanlah untuk bersaing dengan mana-mana aplikasi yang sudah sedia ada tetapi menyelesaikan dan menampung kelemahan aplikasi-aplikasi yang sudah sedia ada dengan memperkenalkan inovasi berkonsepkan "strategi lautan biru" atau lebih dikenali sebagai 'blue ocean strategy'.

Atas dasar ini MISI mempunyai pasarannya yang tersendiri dan unik sesuai dengan keperluan semua pihak.

Demi kelansungan servis, mana-mana aplikasi penghantaran akan mengenakan komisen kepada peniaga yang menggunakan aplikasi mereka. Secara purata, mana-mana aplikasi di dunia ini mengenakan komisen sebanyak 25% dan ke atas. Bagi menampung kos ini, maka peniaga atas talian ini 'terpaksa' menaikkan harga makanan. Ini menjadi tanda tanya kepada pengguna yang melihat perbezaan harga asal di kedai dan harga atas talian.

Walau bagaimanapun, ramai yang sudah dapat menerima kenaikan harga ini. Tetapi bagi MISI ini adalah ruang untuk penambahbaikan supaya hubungan antara pengguna dan peniaga kekal telus dan tepat tanpa sesuka hati menaikkan harga.

Untuk mengatasi kelemahan ini, maka MISI mengambil langkah luar biasa dengan memberikan perkhidmatan PERCUMA kepada peniaga dengan syarat peniaga WAJIB mengekalkan harga asal di kedai. Polisi ini menjadikan MISI sebagai satu-satunya aplikasi penghantaran makanan di dunia yang tidak mengambil komisen dari peniaga. Dengan cara ini, pengguna mempunyai kepercayaan yang kukuh terhadap perniagaan anda.

Sekarang anda sudah terfikir, "Segalanya adalah PERCUMA dan ni adalah tawaran yang tidak patut dilepaskan demi menaikkan jualan dalam dunia era baru ini".
Sekarang anda sebagai peniaga sudah berminat untuk masuk ke dunia era baru ini. Namun timbul beberapa persoalan bagaimana proses untuk menyusun atur perniagaan anda di dalam MISI. Tidak dapat dinafikan ada di kalangan peniaga yang kurang mahir di dalam menggunakan teknologi atas talian ini dan menganggap ia sebagai proses yang rumit. Atas dasar ini, ramai membuat keputusan untuk mengekalkan kaedah perniagaan cara lama atau tradisional.

Anda tidak perlu bimbang soal kemahiran kerana MISI menyediakan Admin di kawasan anda yang akan memberi sokongan penuh dari A ke Z dan memastikan segala urusan berjalan dengan lancar.  Sokongan 100% dari Admin akan meletakkan perniagaan anda sentiasa di urus tadbir dengan baik.

Dengan bimbingan Admin, anda mempunyai kuasa penuh terhadap kedai atas talian anda. Antara kelebihan kuasa penuh ini ialah anda boleh lantik mana-mana staf kedai untuk menerima pesanan dari pelanggan.

Sebagai peniaga anda ingin menyediakan pelbagai promosi untuk menggalakkan lagi jualan kedai. Di MISI anda boleh mengawal dan mengatur promosi anda sendiri. Ini penting kerana setiap peniaga mempunyai kaedah promosi ataupun citarasa sendiri yang sesuai dengan pelanggan mereka.

Banyak lagi ciri-ciri baru yang akan diperkenalkan oleh MISI supaya anda kekal mendapat 100% keuntungan dan setiap keuntungan anda boleh dikeluarkan pada bila-bila masa sahaja mengikut waktu bank beroperasi.

Ingat, tiada mana-mana aplikasi penghantaran makanan di dunia ini yang memberi perkhidmatan menarik seperti ini secara PERCUMA kepada peniaga melainkan MISI. Rebutlah peluang ini dan sertai MISI sekarang dan terus berkembang maju tanpa had bersama MISI. Untuk maklumat lanjut tentang segala kelebihan berniaga di MISI sila klik link di bawah. 
Posted by Pengasas Misi

p/s:Kod Admin kawasan Kangar adalah oOrzjd

Sila gunakan kod diatas untuk anda mendaftar sebagai vendor bagi kawasan Kangar Perlis

Untuk bantuan vendor yang ahu mendaftar di kawasan kangar boleh hubungi/wasap 0194774970 Master Pak Long

0 ulasan:

Catat Ulasan